写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Hymn For The Weekend [Remix](What 3D EDIT) - 沃茨、Alan Walker、Coldplay

【COMA】

其实原本想要找SeeB的remix版本,那一版本非常玄妙。但最后却选中了这一版。非议声不小,有些人提出3D做得不好。

要说为什么呢……

酗酒,舞池,彩灯,晕眩,间隔不停消减的听力,被勾住双腿反吊起的你依旧在啜饮着威士忌。

大概眼前就是有这样一幅不要命的狂欢景象吧。一定要戴耳机!

歌词(翻译自冰风之影

Oh, angel sent from up above
天堂降臨的天使
You know you make my world light up
你讓我的世界都亮了起來
When I was down, when I was hurt
當我低落,當我受傷之時
You came to lift me up
你就來提振我的心情
Life is a drink and love's a drug
生活像杯酒,而愛情像藥
Oh now I think I must be miles up
此刻我覺得我綿延了數哩的

When I was a river dried up
乾涸的河流
You came to rain a flood
你來為我降下甘霖
Oh-I-Oh-I-Oh-I
我啊我啊我
Got me feeling drunk and high
讓我醉的嗨到爆
So high, so high
超嗨的
Oh-I-Oh-I-Oh-I
我啊我啊我
Now I'm feeling drunk and high
我現在超醉的
So high, so high
而且很嗨

Low, Low
啦啦
Low, Low, Low
啦啦啦
Low, Low, Low
啦啦啦
Feeling drunk and high
又醉又嗨的
Low, Low
啦啦
Low, Low, Low
啦啦啦
Feeling drunk and high
又醉又嗨的
Low, Low, Low
啦啦啦
Oh, angel sent from up above
天堂降臨的天使
I feel it coursing through my blood
我覺得你似乎於我血液中遊走
Life is a drink and your love's about
生活像杯酒而你的愛像
To make the stars come out
要讓星辰出來閃耀
Oh-I-Oh-I-Oh-I
我啊我啊我
Got me feeling drunk and high
讓我醉的嗨到爆
So high, so high
超嗨的
Oh-I-Oh-I-Oh-I
我啊我啊我
Now I'm feeling drunk and high
我現在超醉的
So high, so high
而且很嗨
Low, Low
啦啦
Low, Low, Low
啦啦啦
Low, Low, Low
啦啦啦
Feeling drunk and high
又醉又嗨的
Low, Low
啦啦
Low, Low, Low
啦啦啦
Feeling drunk and high
又醉又嗨的
So high, so high
超嗨的
Low, low, low
啦啦啦
That we shoot across the sky
一齊劃過天際
That we shoot across the...
一齊劃過
That we shoot across the sky
一齊劃過天際
That we shoot across the...
一齊劃過
That we shoot across the sky
一齊劃過天際
That we shoot across the...
一齊劃過
That we shoot across the sky
一齊劃過天際
That we shoot across the...
一齊劃過


评论 ( 3 )
热度 ( 62 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER