写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Amsterdam - Imagine Dragons

【“恭喜,你一个人了。”】

梦龙的这一首有很多不甘。记得主唱大丹曾经在演唱会上道歉,说自己没有做到一些事情。然而这些事,很多人都有过,会放不下,没法好好往前走。

大家何尝没体会到过这样的遗憾呢。

“your time will come,if you wait for it.”

【微信:林中有耳】

歌词(翻译自大奔尼

I'm sorry, mother, I'm sorry, I let you down

妈妈,对不起,很抱歉,我让你失望了

Well, these days I'm fine, no these days I tend to lie

这些日子我很好,哦不,我只是习惯说谎了

I'll take the Western train, just by the side of Amsterdam

我将要坐开往西部的列车,就沿着阿姆斯特丹边上走

Just by my left brain, just by the side of the Tin Man

就靠着我的左脑,在铁皮人的旁边

I'm sorry, brother, I'm sorry, I let you down

哥们,对不起,很抱歉,我让你失望了

Well, these days you're fine, no these days you tend to lie

这些日子你很好,哦不,你只是习惯说谎了

You'll take the Western train, just by the side of Amsterdam

你将要坐开往西部的列车,就沿着阿姆斯特丹边上走

Just by your left brain, just by the side of the Tin Man

就靠着你的左脑,在铁皮人的旁边

Your time will come if you wait for it,

你的时机将会到来,假如你耐心等待

if you wait for it

假如你耐心等待

It's hard, believe me I've tried

过程很困难,因为我也尝试过

But I keep coming up short

但我总是过得很糟糕

I'm sorry, lover, I'm sorry I bring you down

爱人,对不起,很抱歉,我让你失望了

Well, these days I try and these days I tend to lie

这些日子我很好,哦不,我只是习惯说谎了

Kinda thought it was a mystery

曾以为这是个秘密

and then I thought I wasn't meant to be

然后又觉得自己不是故意为之

You set yourself fantastically,

你任由自己胡思乱想

"Congratulations you are all alone"

恭喜你,你自由了

Your time will come if you wait for it,

你的时机将会到来,假如你耐心等待

if you wait for it

假如你耐心等待

It's hard, believe me I've tried

过程很困难,因为我也尝试过

Your time will come if you wait for it,

你的时机将会到来,假如你耐心等待

if you wait for it

假如你耐心等待

It's hard, believe me I've tried

过程很困难,因为我也尝试过

But the rain won't fall for the both of us

但雨不会为我俩而下

The sun won't shine on the both of us

太阳也不会同时照在我们身上

Believe me when I say,

相信我,当我说

that I wouldn't have it any other way

我不想以其它任何方式使之发生

Your time will come if you wait for it,

你的时机将会到来,假如你耐心等待

if you wait for it

假如你耐心等待

It's hard, believe me I've tried

过程很困难,因为我也尝试过

But I won't wait much longer

但我不会再等待太长时间

'cause these walls they're crashing down

因为这些墙垣均已崩塌

And I won't wait much longer

我不会再等待太长时间

'cause these walls they're crashing down

因为这些墙垣均已崩塌

And I keep coming up short

而且我一直过得很糟糕

评论 ( 6 )
热度 ( 127 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER