写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

All Over - CRUISR

一场戏谑的打斗,有如好莱坞低分烂片

非常欢快的旋律,来自美国费城独立流行乐队CRUISR早前发行【All Over - Single】。

几个月前微博上曾经出现过的【神转场趣味音乐短片】(点击左方链接跳转),里面出现了近几百部电影作品,使用趣味动画形式串联,非常有设计意识。

来看看你能看出几部电影吧~

歌词(陆维独家,请勿转出LOFTER:)

ask this guy is he ready to fight and...

我问这货准备好了没有

I take him to the park

接着我带他去了公园

I ask you girl are you ready to fight and

我问你 妹子你准备好打了吗?

You put your dukes up, baby put your dukes up

然后你就举起了拳头,你真的举起了拳头

Toe to toe with you, losing control with you

和你脚趾交缠 沉沦痴迷

Wanna know would you rip me to pieces

想知道你会不会把我迷成一坨碎屑呢

Toe to toe with you, losing control when you give me the eye

和你脚趾交缠 给我一个眼神我就万劫不复

So get it all over, get it on me

所以快结束吧 来和我在一起

I just wanna see

我只想要看到

It running all over, running on you

一切都要完了 因为你啊 小妖精

I just want you to…

我只想要……你……

Girl take off that jewelry

妹子你拿下那一串闪闪

You’re gonna make a mark

你即将标记

Take your time rolling up your sleeves

稍微花点时间 撸起你的袖子

And coming at me, coming for me

来我这 为了我

Down and out again, down for the count again

又倒下了 出局了

First round, you rip me to pieces

第一轮,你彻底击垮了我

Down and out again, down for the count when you give me the eye

好吧 我倒了 在你递给我眼神时我就倒了

So get it all over, get it on me

所以结束这一切吧 快和我在一起

I just wanna see

我只想看到一个结局

It running all over, running on you

一切都要结束了 都是因为你

I just want you to

我只想要你……

Make a mess of me again

再把我弄得一团糟吧

Just make a mess of me again

让我再为你陷入狂乱

I’m inside out, I’m off the ground

我完完全全 彻底飞离了地面

You got me going kinda mental

你让我变得有点神经

But I’m into it, so I submit to you

但是我很享受 所以我服从啦

So get it all over, get it on me

所以让这一切结束吧 和我在一起

I just wanna see…

我只想看到

Get it all over, get it on me

这一切结束 和我在一起

I just wanna see

我只想看到

It running all over, running on you

这一切结束 因你完结

I just want you to

我只想要你来

To get it all over, get it on me

让这一切都结束

I just wanna see

我只想看到

It running all over, running on you

这些事都快结束 和你有关的事情

I just want you to

我只想要你

Make a mess of me again

再把我迷得东倒西歪

Just make a mess of me again

再让我万劫不复

评论 ( 4 )
热度 ( 75 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER