写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

A Guy Walks Into a Bar - Tyler Farr

【A guy walks into a bar】

不怎么听乡村摇滚,不过这首的歌词简洁明了,倒是很戳我。

Tyler Farr的嗓音有些沙哑,同时充满韵味。虽然沙哑,但是音质非常好,入耳,没有任何刺耳感。多年的音乐生涯,练就了Tyler Farr扎实的演唱功底。

一首歌听下来,只想祝福天下真爱们最后都能在一起。能够理解对方。

歌词

The joke's on me and it ain't funny

这个笑话是针对我的,但不好笑 

Everybody but me could see

除了我,没人明白 

the punch line coming a mile away

它离好笑差太远了 

I've heard it so many times I can tell it to the T

我听过很多次了,能一丝不漏地讲出来 

Believe me I could sell it all day

相信我,我可以整天都将之卖弄 

It goes

这个笑话是这样的 

A guy walks into a bar, orders a drink

有个人走进了酒吧,点了一杯酒 

Sees a girl that catches his eye

他看见了一个迷人的姑娘 

Asks her if she wants another

问她想不想再喝一杯 

They fall for each other and end up lovers

他们相爱了,终成眷属 

They laugh, cry, hold on tight, 

他们欢笑,哭泣,紧紧相拥 

make it work for a little while

一起度过了一段时间 

Then one night her taillights fade out into the dark

有天晚上,她开车离去了 

And a guy walks into a bar

然后有个人走进了酒吧 

I'd laugh too if my heart would let me

如果我的心允许,我也会笑 

Keeping it light will probably help to

心中的负担少一些, 

get me over you

你也许我就能忘掉 

I'm walking, talking, drinking proof

我走路,说话,不再喝酒 

A cliché in a corner booth

这个笑话不过是角落里的陈词滥调 

Ain't nothing new

一点都不新鲜 

A guy walks into a bar, orders a drink

有个人走进了酒吧,点了一杯酒 

Sees a girl that catches his eye

他看见了一个迷人的姑娘 

Asks her if she wants another

问她想不想再喝一杯 

They fall for each other and end up lovers

他们相爱了,终成眷属 

They laugh, cry, hold on tight, 

他们欢笑,哭泣,紧紧相拥 

make it work for a little while

一起度过了一段时间 

Then one night her taillights

有天晚上 

fade out into the dark

她开车离去了 

And a guy walks into a bar

然后有个人走进了酒吧 

A guy walks into a bar, orders a drink

有个人走进了酒吧,点了一杯酒 

Sees a girl that catches his eye

他看见了一个迷人的姑娘 

Asks her if she wants another

问她想不想再喝一杯 

They fall for each other and end up lovers

他们相爱了,终成眷属 

They laugh, cry, hold on tight, 

他们欢笑,哭泣,紧紧相拥 

make it work for a little while

一起度过了一段时间 

Then one night her taillights

有天晚上 

fade out into the dark

她开车离去了 

And a guy walks into a bar

有个人走进了酒吧 

A guy walks into a bar

有个人走进了酒吧 

A guy walks into a bar

有个人走进了酒吧 


评论 ( 9 )
热度 ( 51 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER