写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

The Fire - Kina Grannis

【“我自天而降”】

来一首冷门好曲。真冷,网易云评论连一百都没到。

Kina空灵飘逸的歌声配上乐观向上的节奏,不失为一首棒棒的出街小调。微博上有一个模拟风降的实验,背景就是这首曲子。其实“模拟风降”这个词并不准确,他们演示的应该是花样跳伞,视频走【

嗯,跳伞,滑翔,翼行,滑雪以后都想要试试。

(顺便分享好消息 维维专四过了)

歌词(歌词自是我的海___

You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


You stood tall the fire began to let out,

你站得高高的而火花渐渐熄灭


I trusted you'd refrain

我相信你会控制住的


and keep closed your mouth

别惊讶得张大嘴


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


Words crashing through the flames smoke spreading far

焰火中的言语扩散到很远


And I thought we'd remain free from it's harm

我以为我们还是会受益


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


Will we burn

我们会涅槃吗

Will we burn

我们会涅槃吗


From the fire will we learn,

在战火中我们成长


To be mindful and keep away from the words

小心并且远离那些

that ignite the flame

非议


Our words will ignite the flame

我们会重生


You let the fire out

你扑灭了火


and it's right in front of me

当着我的面


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


You let the fire out

你扑灭了火


and it's right in front of me

当着我的面


You let the fire out

你扑灭了火

and it's right in front of me

当着我的面


Right in front of me

就当着我的面


Face it don't turn around

直面它不要逃避


there's no running from the heat

不要逃避战斗过后我们会涅槃

评论 ( 12 )
热度 ( 128 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER