写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Sophia Black – Anchor (AAC) -

【“但我们在风浪中寄予信念”】

美国新生代歌手Sophia Black作品。她的歌曲不多,首首精品,总算还是能搜索到的。

人家唱情歌都不忘鼓励情人一把,这口鸡汤我喝,我喝。前奏并无惊艳处,副歌处是正文,两段都很不错。情绪就是这样被带动起来的。

歌词(翻译自初夏的微笑

What doesn't kill you, leaves you dead
那些让你痛不欲生的事情虽然摧毁不了你
But it's all inside your head
但却仍终日困扰着你
If you feel like you were drift away
若你萌生随风漂泊之感
Hold on to me instead
何不与我紧拥
And though we don't know where we'll end up
即便我们不知将在何处停泊
I know we've got to trust in the wind
但我们在风浪中寄予信念

Don't you give in, leave it all up to
不要屈服,一切由你做主
I'll be your star when you look up
我会是那给你指引方向的星星
The one you would follow
是你会相伴一生的爱人
I will never let you down
我永远不会让你失望
'Cause I'm your Anchor
因为我是你泊岸的锚
I'm your Anchor
我是你心灵的栓
I'm your Anchor
我给你指引方向
I'm your Anchor
我让你不再飘荡
Let your words fall from your skin
说出你的肺腑之言
Let them sinking, you can swim
抛却烦恼吧 你能从中解脱
If you walk then we can sail away
若你向我走来 我们可以一同扬帆起航
And find a sanctuary within
寻觅一处心灵庇护所
And though we don't know where we'll end up
即便我们不知将在何处停泊
I know we've got to trust in the wind
但我们在风浪中寄予信念
Don't you give in, leave it all up to
不要屈服,一切由你做主
I'll be your star when you look up
我会是那给你指引方向的星星
The one you would follow
是你会相伴一生的爱人
I will never let you down
我永远不会让你失望
'Cause I'm your Anchor
因为我是你泊岸的锚
I'm your Anchor
我是你心灵的栓
I'm your Anchor
我给你指引方向
I'm your Anchor
我让你不再飘荡
All those times you lose your grip
那段日子 你无法自制
You know I'll never let you slip
你知道我不会让你离开我
And if you feel like you can't carry on
如果你觉得你无法独自承受
I'd be the line to keep you strong
我会与你携手同行 挺你到底
'Cause I, I, I
因为我爱你
And though we don't know where we'll end up
即便我们不知将在何处停泊
I know we've got to trust in the wind
但我们在风浪中寄予信念
Don't you give in, leave it all up to
不要屈服,一切由你做主
I'll be your star when you look up
我会是那给你指引方向的星星
The one you would follow
是你会相伴一生的爱人
I will never let you down
我永远不会让你失望
'Cause I'm your Anchor
因为我是你泊岸的锚
I'm your Anchor
我是你心灵的栓
I'm your Anchor
我给你指引方向
I'm your Anchor
我让你不再飘荡
'Cause I'm your Anchor
因为我是你泊岸的锚
I'm your Anchor
我是你心灵的栓
I'm your Anchor
我给你指引方向
I'm your Anchor
我让你有所倚靠
I'm your Anchor
我让你不再飘荡

评论
热度 ( 61 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER