写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Closer (R3hab Remix) - R3hab、The Chainsmokers、Halsey

【关于旧情复燃与那之后的一切】

烟鬼的七月冠军新单REMIX版本,讲的就是一个旧情复燃的故事。

不辞而别多年,突然在酒吧中又遇见了对方。该吸引的自然会被吸引,就像是一见钟情总是有理由的一样,顺理成章。

只是,嗯,大家都很难回到初见的时候了吧。折纸永远都恢复不成原来的样子,两人之间的沟壑无法填补,但却可以架起桥梁。

歌词(翻译自山口W

Hey, I was doing just fine before I met you
嘿,在遇到你之前我都过得很平淡
I drink too much and that's an issue
很糟的是我会喝的酩酊大醉
But I'm okay
但我感觉还好
Hey, tell your friends it was nice to meet them
嘿,告诉你的朋友们能与他们相遇是我今世缘分
But I hope I never see them again
但我并不希望再见到他们
I know it breaks your heart
我知道这让你伤心欲绝

Moved to the city in a broke down car and
驾着一辆破车向往一座陌生城市
Four years no call
四年没有音讯
Now you're looking pretty in a hotel bar and
现在你在酒吧里的可爱脸庞
I can't stop
让我浮想联翩
No, I can't stop
不,让我寝食难安
So baby pull me closer in the backseat of your Rover
所以宝贝,让我们在你路虎的后座上尽情缠绵
That I know you can't afford
缠绵在这华美的豪车之上
Bite that tattoo on your shoulder
我吻过你肩上的纹身
Pull the sheets right off the corner
将周围一切阻碍通通推开
Of the mattress that you stole
为我们的爱巢铺上舒适的毯子
From your roommate back in Boulder
这张从你舍友那里拿来的毯子专为我们的爱巢而设
We ain't ever getting older
今夜我们永葆青春
We ain't ever getting older
时间不再流逝
We ain't ever getting older
我们享受这一刻直到永远
You, look as good as the day I met you
你现在看来仍像初见一样美好
I forget just why I left you, I was insane
我不知我当时为何离你而去,我当时一定是疯了
Stay, and play that Blink-182 song
我们彻夜不休,车里放着Blink-182的歌
That we beat to death in Tucson
这是我们在Tucson为之疯狂的节奏
OK
为之疯狂
I know it breaks your heart
我知道这让你伤心欲绝
Moved to the city in a broke down car and
驾着一辆破车向往一座陌生城市
Four years no call
四年没有音讯
Now I'm looking pretty in a hotel bar and
现在你在酒吧里的可爱脸庞
I can't stop
让我浮想联翩
No, I can't stop
不,让我寝食难安
So baby pull me closer in the backseat of your Rover
所以宝贝,让我们在你路虎的后座上尽情缠绵
That I know you can't afford
缠绵在这华美的豪车之上
Bite that tattoo on your shoulder
我吻过你肩上的纹身
Pull the sheets right off the corner
将周围一切阻碍通通推开
Of the mattress that you stole
为我们的爱巢铺上舒适的毯子
From your roommate back in Boulder
这张从你舍友那里拿来的毯子专为我们的爱巢而设
We ain't ever getting older
今夜我们永葆青春
We ain't ever getting older
时间不再流逝
We ain't ever getting older
我们享受这一刻直到永远

评论 ( 3 )
热度 ( 63 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER