写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Too Lost in You - Sugababes

今晚看了《真爱至上》,鼓点起的时候一瞬间爱上了这首。


真爱不分种类,不分年龄。不分性别。


歌词(翻译自等灯等灯一盏


You look into my eyes
你一望就进入我眼底
I go out of my mind
我的心都沸腾了
I can't see anything
我什么都看不到了
Cos this love's got me blind
因为爱已经让我双眼蒙蔽
I can't help myself
我情不自禁
I can't break the spell
我打破不了咒语


I can't even try
我甚至都尝试不了

I'm in over my head
我爱昏了头
You got under my skin
你穿过我的皮肤进入内心深处
I got no strength at all
我一点力气都使不出
In the state that I'm in
在这个我主宰的领域
And my knees are weak
我的膝盖也发软了
And my mouth can't speak
嘴里说不出话来
Fell too far this time
这一次我陷得很深

Chorus:
合唱:
Baby, I'm too lost in you
宝贝,我为你着迷
Caught in you
为你痴狂
Lost in everything about you
为你的所有着迷
So deep, I can't sleep
如此之深,我已经为此失眠
I can't think
我什么都不去想
I just think about the things that you do (you do)
我只想着你做的事情
I'm too lost in you
我为你着迷
(Too lost in you)
太为你着迷

ooh

Well you whispered to me
好吧你低声跟我说话
And I shiver inside
令我浑身颤抖
You undo me and move me
你扰乱我心绪又令我感动
In ways undefined
以让我无法抵抗的方式
And you're all I see
我眼中只有你
And you're all I need
你就是我的一切
Help me baby (help me baby)
宝贝帮帮我
Help me baby (help me now)
宝贝帮帮我吧

Cos I'm slipping away
因为我已渐行渐远
Like the sand to the tide
就像沙子随着潮汐飘走
Falling into your arms
沉陷在你的手臂里
Falling into your eyes
沦陷在你的双眼中
If you get too near
当你靠得太近
I might disappear
我会消失不见
I might lose my mind
我会迷失心智

Chorus:
合唱:
Baby, I'm too lost in you
宝贝我为你着迷
Caught in you
为你痴狂
Lost in everything about you
为你的所有的着迷
So deep, I can't sleep
太深以致于失眠
I can't think
我不能思考
I just think about the things that you do (you do)
我只是想着你做的事情
I'm too lost in you
我为你着迷
(Too lost in you)
太着迷了
I'm going in crazy in love for you baby
我对你的爱太疯狂了
I'm going down like a stone in the sea
我沦陷得就像石头丢进大海结局只有沉入大海
Yeah, no one can mess with me
没人能干扰我
(No one can mess with me)
没人能干扰到我

Oooh, my baby
我的宝贝啊
Oooh, baby, baby
宝贝,宝贝
Baby, I'm too lost in you
宝贝我如此着迷于你

Caught in you
痴狂于你
Lost in everything about you
着迷于你的全部
So deep, I can't sleep
太深以致于失眠
I can't think
我已经不能思考
I just think about the things that you do (you do)
只是想着那些你做过的事情
I'm too lost in you
我如此为你着迷

I'm lost in you
我为你着迷
I'm lost in you
我为你着迷
I'm lost in everything about you
我为你的所有而着迷
So deep (so deep), I can't sleep
太深以致于我的失眠
I can't think
我都不能思考了
I just think about the things that you do (you do)
我只是想着你做过的事情
I'm too lost in you
我是如此地着迷于你
(Too lost in you)
如此着迷于你



评论 ( 7 )
热度 ( 95 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER