写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

One Last Time - Ariana Grande

【当我回头】

浪女(子)回头金不换。听完此曲看完歌词之后的感想。

A姐的这版真的非常耐听,个人觉得比《BANG BANG》还要棒,声线该高就高,该放就放,呼吸吐气也异常连贯老练。

不过最精彩的还是MV和网易云的评论

【JumpSun:简直基佬对直男表白后的心情写照】

【ED-Lin:天地伏地魔,侧脸躺地一米五

【阿兰_史塔克:谁能想到这种肉番级别的燃曲,填词居然是幽怨少女唤情郎

歌词

I was a liar
我是个骗子 
I gave into the fire
屈服于火里 
I know I should've fought it
我知道我应该抵抗 
At least I'm being honest
至少我应该诚实 
Feel like a failure
感觉像个失败者 
Cause I know that I failed you
因为我知道我丢失了你 
I should've done you better
我应该对你更好 
Cause you don't want a liar (come on) 
因为你不想要个说谎者 
And I know, and I know, and I know
我知道 我知道 
She gives you everything
她给了你一切 
but boy I couldn't give it to you
但男孩 我不能给你 
And I know, and I know, and I know
我知道 我知道 
That you got everything
你付出了一切 
But I got nothing here without you
但没有你的我一无所有 
So one last time
所以最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home
带你回家的唯一 
One more time
再一次 
I promise after that, 
我承诺 
I'll let you go
我会让你离开 
Baby I don't care
宝贝我不在乎 
if you got hurt if your heart
如果你的心受了伤 
All I really care is you
我在乎的只是你 
wake up in my arms
在我怀里醒来 
One last time
最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home
带你回家的唯一 
I don't deserve it
我不配于此 
I know I don't deserve it
我知道我不配于此 
But stay with me a minute
但就再陪我一分钟 
I'll swear I'll make it worth it
我发誓这会很值得 
Can't you forgive me
你不能原谅我吗 
At least just temporarily
至少只是暂时原谅我 
I know that this is my fault
我知道这是我的错 
I should have been more careful
我应该更小心 
(come on) 
来吧 
And I know, and I know, and I know
我知道 我知道 我知道 
She gives you everything
她给了你一切 
but boy I couldn't give it to you
但男孩 我不能给你 
And I know, and I know, and I know
我知道 我知道 
That you got everything
你付出了一切 
But I got nothing here without you baby
但没有你的我一无所有 宝贝 
So one last time
所以最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home
带你回家的唯一 
One more time
再一次 
I promise after that, 
我承诺 
I'll let you go
我会让你离开 
Baby I don't care
宝贝我不在乎 
if you got hurt if your heart
如果你的心受了伤 
All I really care is you
我在乎的只是你 
wake up in my arms
在我怀里醒来 
One last time
最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home
带你回家的唯一 
I know I shouldn't fight it
我知道我不应该抗争 
At least I'm being honest
至少我应该诚实 
Just stay with me a minute
但就再陪我一分钟 
I swear I'll make it worth
我发誓这会很值得 
Cause I don't want to be without you
因为我不能没有你 
So one last time
所以最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home
带你回家的唯一 
One more time
再一次 
I promise after that, 
我承诺 
I'll let you go
我会让你离开 
Baby I don't care
宝贝我不在乎 
if you got hurt if your heart
如果你的心受了伤 
All I really care is you
我在乎的只是你 
wake up in my arms
在我怀里醒来 
One last time
最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home, yeah
带你回家的唯一 
One last time
最后一次 
I need to be the one
我需要是那个 
who takes you home
带你回家的唯一 

评论 ( 8 )
热度 ( 239 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER