写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Safe and Sound - Alex Goot、Luke Conard、Chad Sugg

【哄你入睡】

两个大哥哥对着自己的妹妹温柔地笑了笑,坐在她的床边,弹起了各自的木吉他。

他们满怀温情地,温和地。还在病中的妹妹双目还是红彤彤的,但也满足地笑了。

听这首翻唱的时候,我好像就看到这样的一幕。

歌词

I remember tears streaming down your face
我记得泪水顺着你的脸颊流下
when I said, I’ll never let you go
当我说我将永不放开你的手
When all those shadows almost killed your light
当所有的阴影几乎挡住了你的光亮
I remember you said, don’t leave me here alone
我记得你说过:“别把我一个人扔下。”
But all that’s dead and gone and passed tonight
但这一切都在今晚化作尘埃
Just close your eyes
只需闭上你的眼睛
the sun is going down
太阳已西沉
You’ll be alright
你会没事的
no one can hurt you now
如今没有人能伤害你了
Come morning light
当明日晨光初现
You and I’ll be safe and sound
我们都将安然无恙
Don’t you dare look out your window darling
亲爱的,你害怕看到窗外吧
everything’s on fire
一切都在燃烧
The war outside our door keeps raging on
门外的战争仍在激烈的进行
hold onto this lullaby
牢牢记得我为你唱的这只摇篮曲
even when the music’s gone
即使音乐已经停止
Just close your eyes
只需闭上你的眼睛
the sun is going down
太阳已西沉
You’ll be alright
你会没事的
no one can hurt you now
如今没有人能伤害你了
Come morning light
当明日晨光初现
You and I’ll be safe and sound
我们都将安然无恙
Just close your eyes
只需闭上你的眼睛
You’ll be alright
你会没事的
Come morning light,
当明日晨光初现
You and I’ll be safe and sound
我们都将安然无恙

评论 ( 24 )
热度 ( 254 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER