写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

East of Eden - Zella Day

初听乐曲的风格有点像打雷姐。

仔细听有些地方听得出一点点打雷的影子,不过两者并不是很相似,zella day的声线不像打雷的复古稳重,她给人感觉更有活力更纤细一些。

还挺看好她的。

豆瓣:【莫里哀  2015-02-17

有打雷的感觉 但是没那么火葬 要喜庆一些】

火葬。。。这个比喻要跪。。。

歌词

Pink toes pressed against the carpet

粉红脚趾头压住地毯 

Show your face and finish

显露你的表情 

what you started

在你开始的地方结束 

The record spins down

唱片不停播放着 

the alley late night

在深夜的小巷回荡着 

Be my friend, 

做我的朋友吧 

surround me like a satellite

像一颗卫星般包围我 

Tiger on the prowl

老虎潜行徘徊 

east of eden

伊甸之东 

Coming for you now

为你而来 

Keep me from the cages

让我逃离 

under the control

受控的牢笼 

Running in the dark

黑暗中奔跑 

to find East of Eden

找寻伊甸之东 

Keep me from the cages

让我逃离 

under the control

受控的牢笼 

Running in the dark

黑暗中奔跑 

to find East of Eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

Call me wild, 

唤我狂野吧 

drinking up the sunshine

痛饮下阳光 

Be my man and show me

做我的男人吧 

what it feels like

告诉我那是什么感觉 

Darkened sky unbuttoned

幽暗的天空 

down the middle

从中间断开 

Spilling out little by little

一点点被撕裂 

Tiger on the prowl

老虎潜行徘徊 

east of eden

伊甸之东 

Coming for you now

为你而来 

Keep me from the cages

让我逃离 

under the control

受控的牢笼 

Running in the dark

黑暗中奔跑 

to find East of Eden

找寻伊甸之东 

Keep me from the cages

让我逃离 

under the control

受控的牢笼 

Running in the dark

黑暗中奔跑 

to find East of Eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

If I wanted to stay

如果我想留下 

You don't mind, 

你并不在意 

you're a true believer

你是个真正的信徒 

Take it up with the bad man

却将信仰施予不可信的人 

Scribbling like the concrete fever

像是发烧般病态涂鸦 

If I wanted to stay

如果我想留下 

You don't mind, 

你并不在意 

you're a true believer

你是个真正的信徒 

Take it up with the bad man

却将信仰施予不可信的人 

Scribbling like the concrete fever

像是发烧般病态涂鸦 

Keep me from the cages

让我逃离 

under the control

受控的牢笼 

Running in the dark

黑暗中奔跑 

to find East of Eden

找寻伊甸之东 

Keep me from the cages

让我逃离 

under the control

受控的牢笼 

Running in the dark

黑暗中奔跑 

to find East of Eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 

to find east of eden

找寻伊甸之东 


评论 ( 7 )
热度 ( 100 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER