写乐评。听歌。唠嗑。
闲着发歌。

内容皆原创,请勿随意转出老福特。
欢迎到同名微博与网易云音乐账户上来找我玩*
主页GIF为乌克兰设计师Tony Pinkevich作品

Angel With a Shotgun - The Cab

【我那持枪的天使】封面赞。前奏赞。

我原只要你站在我身后,可是你却愿意与我比肩。

我持枪的天使啊。

我知道或许俗世不能认可你,不能认可我们,可是你却愿意为了我抛弃上界。只要你在我身边,手持加特林,那么我也不会倒下。

歌词

(I'm an angel with a shotgun, shotgun, shotgun, 

An angel with a shotgun, shotgun, shotgun)

Get out your guns, battles begun, 

拿起你的枪,战斗的号角已吹响

are you a saint, or a sinner? 

你是罪孽深重还是身披圣光?

If love's a fight, than I shall die, 

with my heart on a trigger. 

若爱是一场仗,子弹已上膛

我愿为它而亡

They say before you start a war, 

you better know what you're fighting for.

世人皆云,战需有所依仗

Well baby, you are all that I adore, 

而你就是我所有的仰望

if love is what you need, a soldier I will be. 

若爱是你所希望,我会成为捍卫它的战将

I'm an angel with a shotgun, 

我身负双翼,全副武装

fighting til' the wars won, 

战斗到胜利的曙光

I don't care if heaven won't take me back. 

我不在意是否能回到天堂

I'll throw away my faith, babe, just to keep you safe. 

我能抛弃信仰,只为守护在你身旁

Don't you know you're everything I have? 

你能否理解你就是我的一切?

and I, wanna live, not just survive, tonight. 

今晚我要能得以生存,但不仅仅是苟且偷生

Sometimes to win, you've got to sin, 

有时为了获胜,你必须得抛弃纯真

don't mean I'm not a believer. 

但这不代表我失了信仰

and major Tom, will sing along. 

虚构的宇航员会一直歌唱

Yeah, they still say I'm a dreamer. 

他们仍然认为我固执于无用的梦想

(其实我听的时候一直在想邪恶力量的剧情。。)


评论 ( 3 )
热度 ( 94 )

© 陆维luv_baker | Powered by LOFTER